lördag 15 juni 2013

De andra presenterna...

...i föregående inlägg fick ingen förklaring. Det blev något galet när jag skrev inlägget, så texten till de bilderna kom inte med. Blommor, praliner, jättegott kaffe och en liten kaffemugg fick jag av elever och föräldrar från klassen jag undervisat - så himla gulligt och tacksamt. Jag kommer att tänka på dem varje gång jag dricker kaffe ur den muggen.

Boken och chokladen på andra bilden kommer från mina kära jobbarkompisar, så underbara människor som jag ofta kommer att ha med mig inombords. Tänk vilken lycka att få jobba på en arbetsplats med ett sådant gött gäng samt goa, galna elever. Det är ju såklart ett krävande yrke, men samtidigt ger det verkligen mycket tillbaka och tvingar fram en utveckling hos mig själv i raketfart. Den som lärt sig allra mest dessa två terminer är nog helt klart jag själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar