tisdag 26 februari 2013

Sjukdomarna...


...avlöser varandra och efter min feber + värkperiod har det varit (och är fortfarande) hosta, ont i bihålorna, extremt snorigt och nu som grädden på moset så åkte jag på en magsjuka :) Jippie!

I helgen som nyss var skulle jag och maken ha firat 13 år tillsammans på spa...istället satt vi hemma med en magsjuk bebis. Idag är det själva 13-årsdagen och jag har fortfarande ont i magen efter gårdagens sviter, supersnorig, hostig och har nästan inget som helst smak/doftsinne (15 dagar har min värld varit smak och luktfri). 

Jag känner mig helt slut, MEN jag har påbörjat en månadskur med Aloe2Go (superdryck full med antioxidanter och Aloe Vera) som ska få min kropp att bli stark, pigg och energifylld! Solen har skinit i flera dagar och det ska bli mildare, vilket förhoppningsvis ger ett bättre väglag och större möjlighet till långpromenader. Det kan ju bara bli bättre nu! Dessutom ska vi boka en ny spa-helg att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar