onsdag 25 september 2013

En helt vanlig onsdag...

5 kommentarer:

  1. Otroligt schysst bild! Ser det verkligen framför mig :) Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det kunde nästan varit ett foto ;-) fast då ser man ju inte tankebubblan :-) kram!!

      Radera
  2. Bra där! Ja så är det precis. Närvaro vad är det?!?!? Vad kul jag har ritat en liknande som jag inte publicerat ännu. Kanske gör det så du får se. Skönt att se att andra känner lika.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul...eller ja, beroende på hur man ser på det. Stress-livet just nu är ju inte superskoj precis. Så roligt att du tittade in på min blogg och JA LÄGG UPP DIN BILD, jag blev jättenyfiken!

      Radera
  3. Så härligt att se dina bilder! Den på minner om de terapibilder vi brukade posta till varandra förr, kommer du ihåg?
    Fast då var problemen något simplare, vad man skulle ha på sig på nästa fest, varför inte ens senaste crush svarade på sms, hur man skulle pussla ihop busslinjerna mellan Lidköping -Lysekil effektivast....
    Många kramar, och hoppas på fler (mer harmoniska bilder) i framtiden!! ;)

    SvaraRadera