tisdag 24 juli 2012

Lite galen...

Jag har tänkt. Grattis Frisellius - GRATTIS, ett steg i rätt riktning. Hur som helst så kom jag fram till vad jag vill med bloggen, och så långt är ju allt bra. Nu kommer det stora problemet: HUR gör jag det på bästa sätt?! Mitt syfte med en stor del av mitt liv är att sprida glädje, humor, lycka och positiv kunskap...tänker jag mig i alla fall. Jag vill skapa en "må-bra-blogg". De som läser ska efter läsandet förhoppningsvis känna sig gladare och bättre till mods än innan OCH om det skulle fungera vore det som att en dröm skulle gå i uppfyllelse. Tänk bara att vara den som sprider glädje och kärlek omkring sig till andra som sprider vidare i en stor och positiv spiral - WOW! Tillbaka till frågan om hur i helskotta man rent praktiskt gör det. Kanske går det inte att göra inlägg som glädjer alla människor i alla åldrar? I brist på något bättre för tillfället sätter jag in en bild som folk eventuellt kan skratta, eller åtminstone le åt. Fortsättning följer och om det finns tips från någon så tar jag tacksamt emot dem. När jag lärt mig länka till inlägg i andras bloggar ska jag lägga upp inlägg som fått mig att bli en gladare människa.

1 kommentar:

  1. Skriv om saker du blir glad om, skriva av dig om du har en skitdag... Olika folk blir glada av olika saker =)

    SvaraRadera